imagine

Nu mai cumpar produse Nivea de ani buni

Am vazut recent o campanie ampla de promovare cu rafturi pline de produse Nivea, plus fete care te abordeaza sa-ti spuna cat de bune sunt produsele. Personal nu am nimic cu acest brand, ca sa o lamurim, doar ca niciun produs din cele folosite de mine nu mi-au facut bine si voi explica.
Revin, ma abordeaza o tanara ca sa ma trimita la colege sa imi prezinte Nivea si i-am raspuns ca nu folosesc acest brand. La fel cum si la pasta de dinti folosesc un tip anume de ani de zile.

M-au atras in urma cu ani gelurile de dus cu portocala si lapte, un miros superb, insa dupa ce ma spalam, mi se irita pielea: mi se inrosea si aveam mancarimi. Am aflat ca ingredientul Propylene Glycol e unul dintre vinovati.

Am folosit dischetele demachiante de la ei si mi s-au parut cam dure, aspre. Crema de fata, demachiantul la fel mi s-au parut ca nu se intind bine si sunt cam dure ca textura. Produsele de styling si par, am brandurile mele. Dupa ce am testat cateva produsele de la ei, am luat decizia, cred ca sunt 8 ani de atunci, sa nu mai folosesc nimic de la NIVEA.

Nu spun nimanui ce sa foloseasca si cum sa foloseasca, insa daca un produs nu iti face bine, renunti. 

2 comentarii: