imagine

Vopsitul cu Henna. De ce sa tii cont cand ai fire albe?

Am vizitat un Plafar si eram interesata de Henna, cautam o nuanta de castaniu. Am si eu 2-3 fire albe nesemnificative, insa vanzatoarea nu era atat de incantata sa-mi vanda Henna, deoarece multe cliente i-au spus ca nu este buna. Eu am indraznit sa cer doua cutii si vanzatoare, devenise extrem de incantata si chiar mi-a spus cand revin sa-i spun parerea mea.

De fapt, vopsitul cu Henna necesita putina rabdare si trebuie urmati cativa pasi. Vopseaua este mai usor de folosit, dar contine chimicale. Astfel, Henna este un produs natural si cu un ambalaj nu tocmai estetic, dar este vorba despre sanatatea noastra.



Cateva trucuri de stiut:
- Henna se aplica pe parul proaspat spalat cu un sampon cat mai natural si fara balsam, pentru a indeparta orice bariera intre par si henna.
- Dupa aplicare si pe durata asteptarii, parul se infasoara in casca de dus, apoi se poate acoperi cu un prosop vechi pentru a pastra caldura. Optional se poate folosi feohnul cateva minute pentru un efect mai intens de incalzire.
- La final, parul se clateste doar cu apa, fara a se folosi sampon sau balsam, pentru ca culoarea sa se poata stabili complet in urmatoarele 24-48 de ore.
In general nuantele mai inchise, de castaniu si negru prind mai bine de la prima aplicare, datorita continutului de indigo, care tempereaza rosul hennei si inchide nuanta.
Desi la unele persoane firele albe sunt acoperite de la prima aplicare, la alte persoane este necesara o aplicare mai indelungata (de ex. 5-7 ore) sau aplicari repetate la intervale mai scurte de timp (de ex. cate 1 h 1/5 la fiecare 2 saptamani) pana la obtinerea nuantei dorite. Aceasta aplicare repetata se poate face doar pe firele albe (de ex., doar la radacini sau la tample) pentru a nu mai incarca cu pigment si restul parului.

O alta varianta folosita pentru acoperirea firelor albe in cazul parului inchis la culoare este aplicarea dubla, intai a hennei pure (aramiu), apoi a unei culori inchise (nuantele de castaniu sau negru).

Mai multe detalii pe www.hennaromania.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu