imagine

Cum te porti, asa iti raspunde

Vorbesc despre natura! Nu sunt o persoana care sa ma laud cu plantat copaci prea multi, dar natura iti raspunde asa cum o respecti tu. Spun ca nu am plantat prea multi copaci, dar am plantat. Chiar si acum am 3 braduti in curte. Am copilarit in natura, am fost la cules de alune de padure, de nuci. M-am jucat in padure, m-am plimbat in padure cu bunicul meu, care acum nu mai este, dar era mandru sa imi prezinte cate sute-mii de copaci planta in fiecare an. Ne plangem de viscol, de alunecari de teren, dar nu mai planteaza nimeni copaci. Nu mai vorbesc de jaful din padurile romanesti. Ma gandesc ca din 100 de copaci taiati ilegal, daca erau plantati macar 10 la loc, tot era ceva. Toti vrem natura, dar ea nu poate fi exploatata la nesfarsit fara mila si sa ne pasuiasca ca o mama buna. Mai multe gasiti pe pandoras.realitatea.net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu